why won´t you smile?

Hejsan på er!
Blev nyss klar med min "August Strindberg" uppsatts..
Varför ska man skriva om en gubbe som har vart död i hundra år?  :thumbdown:
Skolan var inte som vanligt idag ;)
Stod i trappen i skolan och så tappar jag min mobil och så åker den igenom en spricka och jag var på översta våningen och den ramlar ner till den mittersta, så sprang ner och tog upp den och då har ju skärmen spruckigt! :(  :thumbdown:
SÅ mindre bra dag idag!
Nu ska jag ta en macka och kolla tv :)
Pussshej!


Syns kanske inte så bra.. :thumbdown:

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack!



Vad tråkigt. Så har det hänt med min telefon också.

2012-05-17 @ 05:30:18
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!