fuckfuckfuckfuckfuck!

Nu är det sähär som det jämt är! Jag har tänkt att jag ska vara duktig och plugga, så öppnar jag böckerna men jag gör massa annat,tror jag har läst typ 5 rader i boken och några frågor... Det är ALLT jag har gjort tills nu.. 
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! 
Jag har sjungit, spelat gitarr, vart ute med hundarna, ätit, kollat instagram, facebook, twitter, ätit mer, nästan somnat i böckerna.. :( Jag suger på att plugga.. 
Nu ska jag försöka ge gärnet ända fram tills ungefär 8, sen far jag på träniing och imorgon har jag prov... 
:thumbdown: :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown:  :thumbdown: 


MEN HÄNDE DET???? 


Kommentarer
Postat av: emma ♥

sv: tack! :)

2012-10-09 @ 19:26:57
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!