I would have stayed up with you all night

Hejhej! I helgen har jag inte vart så bra på att blogga, men jag har vart med Victor! :love: 
Älskar den pöjken sååå mycket! 
Kom hem runt 4 idag och då kollade jag på reprisen på "svenska hollywoodfruar" :) skitbra! 
Gick en promenix med mamma och sen har jag inte gjort så mycket, nu ska jag gå in på mitt rum ta fram kläder till imorgon och sen ska jag läsa igenom lite grejer sen sova :) 
Imorgon blir det skolan, sen på kvällen har jag träning! aja.. 
Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!