Nära döden upplevelse! Änglavakt!

Hejsan på er när jag gick upp idag skulle jag dra utr min laddare och då fastnade en bit av laddarn i uttaget, så skulle jag dra bort det, och då fick jag världens "stöt" (ström) i mig! Fyfan vad lääskigt det var.. och eftersom jag går el så vet jag att det är 230 V i alla uttag och det är dödligt! Ni kanske inte fattar detta nu men om det hade vart en sluten krets och den hade tagit vägen genom hjärtat hade jag vart ganska så död just nu.. T.ex om jag hadet haft ena handen å dragit med och andra handen och hållit i uttaget med då hade det vart en sluten krets, men nu tog jag tag med bara en hand så det blev aldrig en sluten krets. tur det! 
Har bara två små hål i fingret (Bränt) som nog kommer sitta där. :( Uscch vad läskigt! 
Jag kallar detta ÄNGLAVAKT iaf. :love:

Tänte bara dela med mig lite av min hemska dag..Fast resten av dagen var ju finfin! Sista lektionen, då satt vi och lödde och då sjöng jag och Kim julsånger :thumbup: Jag vissla och han sjöng! :) 
Nu ska jag ta och skriva på min uppsats, sen ska mamma klippa mig! :) 





Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Haha för mig med, är inte så duktig på att hålla i pengarna.. haha :/

2012-09-04 @ 18:19:33
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: ♫♪ sandra T

skönt att det gick bra :)

2012-09-04 @ 18:45:21
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!