Nattinlägg!

hejsan! Kör på ett "nattinlägg" ! :) Ligger i min säng och chillar med vovven! hihimys! 



Igår ellerja egentligen i förgår (FREDAGS) , då slutade jag ju vid 10 och då drog jag och Frida ner på stan och kolla och hade det allmänt trevligt :thumbup: ni får bilder imorgon på vad jag köpte!  Fick skjuts av hennes föräldrar vid tre, när jag kom hem så åt vi tacos. och sen följde jag med Axelpaxell till kyran :) Det är så mysiiigt där! 
Aja kom hem runt 1 ;) 
Sen idag har jag inte gjort så mycket, på kvällen kom Victor hit och vi mös eftersom vi inte träffats på 2 veckor :( 
Han sov inte kvar tyvärrr eftersom han hade match imorgon.. 
Men nu ska jah nog ta och sova! 
Godnatt alllllla sötaaaa! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!