Pluggiiiis!

Hejssansvejsan, har vart dålig på att blogga men såäre, har så mycket i skolan helatiden så jag har helt eneklt inte tid..:( 
Men kanske imorgon eller på lördag tänkte jag fixa lite på bloggen så den blir lite roligare och så, iaf ändra färg! 
Så vi får se hur det blir och om det gör så jag bloggar lite mera :) 

Men idag iaf har jag haft skola,och sen har jag vart duktig och pluggat både elsäkerhet och elektromekanik! :thumbup: 
Har två prov nästa vecka vecka 39 och sen har jag tre prov vecka 40 det är inte kul.. Men aja det är väl så det är i gymnasie.. 
Nu tänkte jag ta en dusch sen ska jag nog läsa igenom lite till och så ska jag packa :) 
Skriver mera sen! pusssen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!