Radio girl

Hejsan gottfolk!
Hänt idag då?
Jag har iaf haft gröndag med Elarna och bygg. Det var väl typ mysigt, förutom att min grupp gick fel när vi skulle dit så vi var ute och gick i 1timme och 20 minuter! ;) duktigt!
Slutade vid 14.06 och då åkte jag hem och dog. Har nyss käkat lite och nu ska jag väl ta och plugga litegrann! :) Ska försöka få in något i huvudet nu, så jag klarar provet.. Och nu är jag ju hemmasjälv oxå,  så det borde gå bra att plugga :)
Imorgon har vi skolfoto! :thumbdown: Hatar skolfoton... Ska väl försöka se normal ut. En sak är possitivt det är fredag! Veckorna går jäkligt fort ibland! :)
Aja nu ska jag väl börja med plugget "energiteknik" :thumbup:
Pusssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!