ändring..

Nu får jag ta och ge mig!
nu har jag haft tre olika bloggar,
men ingen av dom har blivit så bra !
men denna ska bli bra (:
Ja som sagt i onsdags var jag i Stockholm
och dåå shoppa jag låss : )
DEet kommer bilder på det sen (:
Men idag är det sööndag (:
och imorgon blire skola som vanligt då ):
Snart ska jag hoppa in i duschen!
det jag ska göra idag:
  • Duscha
  • blåsa och platta håret
  • äta
  • fixa headern
  • ta fram kläder för i morgon.
  • damsuga mitt rum
  • bädda nytt i sängen
  • visa vad jag köpte i stockholm!
tror det var allt,
så om jag ska hinna måste jag börja (:
hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!