Smile girl smile!

För en stund sen kom jag hem från Victor där typ halva dagen har spenderats! ♥
Vi kolla på någon konstig film & vi han inte göra så mke :/ Men det var mysiigt bara att vara med honom :)
Ikväll blir det nog att sitta framför tv´n och ruttna ;)
& sen imorgon ska Victor komma efter hans match i Hedemora :) Lycka till!
Aja Nu ska jag upp på rummet och plocka ihop lite eftersom det är lite stökigt där ;)
Efter hoppar jag in i duschen, men nu ska jag nog sätta fart så det inte blir försent! :)
ni får ha det bra ! :)
Byebye♥


Osminkad och allmänt äcklig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!