3 december .

Hejsan!
just nu Sitter jag i soffan och kollar på handboll. Sverige-Argentina. 
Fast jag måste plugga spanska. Ska ta och göra det lite grann :) 
Idag har jag ätit Kebabrulle! gött var de. tjockis!

Har fettont i ryggen! så jag har tagit nå tabletter och smort in med nån salva. Känner mig hel yr i bollen :( 
Vet inte om det ko9mmer gå så bra att plugga.. 
Aja igår föresten sov Victor här! mysiiigt! vid 20 över 2 åkte han till koppar,för han skulle döma:( 
Men Nu ska jag gå och ta lussebulle och coca-cola! :) 

skriver säkert mer ikväll pusshej!// Hanna♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!