A lot like love

Hejhej! Har inte bloggat sen i förgår vare var? Men nu sKA jag blogga lite grann :) 
Victor sov hos mig det var därför jag inte blogga :) Vi hade jätte mysiigt, Just då ville jag bara stanna tiden!! 
Men imorse gick vi upp vid halv 11 typ, för vi skulle upp på stan och köpa en present åt paps! 
Sen åkte vi och hämta min mobil, som jag lämnade in för en vecka sen ungefär! Saknade min lilla ängel! ;) 
När vi kom hem åt vi mat :) Sen lekte vi med våra mobiler och kolla på desperate housewives! :D Hihi! 
Vid fyra åkte han hem :( Då satt jag mig vid dator och ladda in nummer :) 
Sen har jag legat i sängen och kollat på desperate housewives!! Beroende! Inge bra :( Men det är ju så himla bra! :D 
Men har nyss slagit av det för nu ska jag se en film som går på teve " A lot like love" Tycker den är ganska bra! 
Skriver säkert mera senare! 




Aww översöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!