Just stay strong.

Hej, idag har jag vart upp på stan med Åsa-linn den fina! Köpte några julklappar, vill verkligen få det gjort så jaa.
För ungefär en timme sen kom jag hem och nyss åt jag mat. :) Nu ska jag nog gå ut och knäppa kort tror jag :)


Men jag kan ju berätta om går dagen.
Det börja med att vid 6 så åkte jag ner till koppar och stod där i en kvart och vänta på Filippa, Julia & Åsa-Linn :) 
Vid sju började alla matcher, och hur det gick för mitt lag ska vi inte ens ta upp .. Men kul vare! 
Efter vi spelat klart var jag kvar en stund och då var jag med Putte och Viktor :) sköningar det är! 
Sen skulle dom gå och prata med nån och då träffa jag Åsa-linn och vi snackade lite grann .. 
Sen kom några fler :)  Vid typ 02.00 åkte jag hem, och på slutet blev det ju lite som det blev.. 
Men när jag kom hem gick jag direkt upp och la mig och kolla på film och sen somna jag :) 

Men nu ska jag gå ut! 
Pusssshej! //Hanna! ♥


Min finaste får stå för bilden idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!