På spåret.

Hejhej! 
Nu ska jag säga förlåt.. Så förlåt. Jag har varit usel på att blogga :(
Men jag har haft så mke. tycker jag, 
Men idag har jag vart i skolan, Först hade vi spanska, so, matte, LUNCH, No fysik prov. , engelska, gympa :)
Efter gympan åkte jag upp på stan, tog bussen :) 
Vid 17.00 skulle mitt lag va vid hemköp och packa kassar. Kul! fats nee! 
Men vid 20.00 fick vi åka hem, så för en timme sen kom jag hem typ :) Nu kollar jag på "På spåret" med Mams och Paps! :) Dom harköpt över mycket godis!gött :) 

Längtar skjuuuukt mycket till imorgon! 
Men nu ska jag fortsätta tjocka mig! 
Pussshej! 


Saknar dig! Saknar den dagen! Hoppas det blir många fler sånna dagar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!