we all want to be someone´s one and only

Har nöööööööööööördat desperate housewives hela kvällen!! :D Bara älskar det! älska älska! 
Och efter som jag inte har haft någon pojkvän och pussat på dom senaste dagarna så har jag pussat min box med HELA FÖRSTA SÄSONGEN AV DESPERATE HOUSEWIVES!! 
Hahah okej, iaf ska nog se dehära avsnittet sen ska jag nog försöka somna :) 
Så jag orkar med morgondagen , Victor skulle komma hit imorgon sådå ska jag väl passa på att vara med han, eftersom vi ses så sällan! Men nu ska jag sluta klaga! ;) 
Detta blir nog mitt sista inlägg för idag :) 
Så godnatt alla söta bloggläsare! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!