You´ll always be my hero..

Idag har jag varit i skolan. Vi hade dans på gympan.. Dansa med Victor! 
Men sen har det varit en ganska vanlig dag. När jag kom hem då åt jag sen gick vi till Kerstin och gav henne nån blomma :) Vi fick fika!:) Gött
Men sen kom jag hem och då pynta vi grannen. Sen har jag inte gjort nå mer typ. 
Kollat på tv och ätit. Eller jag åkte spark med hunden oxå! sen har jag inte gjort nå mera.
Nyss har jag packat lite kläder för imorgon , vi ska träna på cabarén :) 
Men nu ska jag sova.. 

Pusshej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!