Fredag-lördag!

Fredag:
åkte upp på stan vid halv 6 fick min nr lapp då :)
vi sju gick starten! wohoi! XD
vi gick tydligen 3km :)
När vi hade gått så gick vi runt och kolla!
sen var det blås grönt! vi fick 100% :D

På kvällen så tänkte jag ta en sån där grej alltså en spak grej med gosedjur i! :)

H: nej jag vinner aldrig på sånt här! :(
F:men försök! :D
H:vågar inte! fast den dära nallen ser ut att sitta bra för då kan jag putta den :D
F:ja försök!
(filippa filmar )

H : kör md spaken!
får tag i nallen och den klon tappar nallen och den  ramlar ner i hålet!! :D

så jag vann en skitsöt nalle!! :D
asglad!

Sen gick vi runt! efter ett tag var det bara jag och julia kvar ;)
då gick vi runt..
då kom det en turk han ba:

Turk: tjaba
H:tjaba
Turk: vilken söt nalle var fick du den! om jag får den så får du 4 st sånna!!
H:haha
och sen går jag och julia in på vega ;)
haha!

Vid tolv åkte jag hem och julia med :)
får bilder från lördag och fredag på söndag!

Lördag:


Vaknade vid 11
så åt jag frulle:)

i eftermiddag ska jag åka upp på stan!
och ha kul!
och kanske träffa Hampus om jag ser han!
Men nu ska jag ta på mig kläder:)
sen gå ut med Lisa ;)
och sen sminka mig :)

och ikväll sover Victor här!! :*
jag älskar dig Victor!

aja nu ska jag dra ^^

//Hanna!



aww!


Lisa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!