Plugg!

idag har jag vart duktig för jag har pluggat!
men jag kan iinget känns det som ;)
hahah!

Imorrn är mitt sista prov!
fysiik! ;(

aja och imorgon så är det karneval!!
äntligen! och det ska bara regna under dag inte på kvällen!
tur :D

imorgon blire väl halv chill dag;)
svenska
och på livskunskapen ska vi fika:D
och sen typ 2 h hål
kan plugga då
sen prov spanska -film
sen slutar jag ;)

vid 6 ska jag upp på stan och hämta nr lapp -.-
ska gå 2km jue !
aja vad gör man inte för pojkvännen!

Lördag så blire väl karneval med karuseller!
och över natten sover älskling här!
mys!

men nu ska jag titta lite på provet och sen ska jag sova :)

godnatt// Hanna



haha ett tag sen nu ;) gammla tider! och här var man munter stackars Victor!  
jävla kort hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!