Skolaa- Matteprov!

Vaknade vid halv 8 då gick jag upp och sminka mig
och sen åt jag frulle sen klädde jag på mig :)

Strax ska jag nog börja cykla mot skolan..
och första timmen har jag matte prov!! :(

aja hoppas det går bra ;)
ska kolla lite matte innan jag cyklar ;)
smart!

aja idag måste jag skriva klart mitt reportage
till svenskan!

och efter det blire väl total blackout! 
älskar det programet! 

Ska nog lägga mig tidigt ikväll är ganska så trött! 

Nu ska jag kolla lite matte .

hörs! 





Några söta webbkamre bilder slänger jag in :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin! :)

2011-05-09 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!