Söndag 8/5

Jag sov hos Victor ändå :)

Vi såg på två filmer:
Weding nått..
den andra t nått :P

och vi kolla på handboll
Sävehof-guif
det vart typ 35-18 till sävehof :(

När vi vaknade så gick vi upp och åt frulle :)
Sen cykla vi till K-vallen
och kolla fotboll
6-3 till skogsbo! :)

sen cykla jag hem..
och när jag kom hem åt jag lite ris
och efter plugga jag matte..
Och nu har jag nyss kollat fb
strax ska jag hoppa in i duschen
sen ska jag kolla lite mer på matten..

efter det blire Fenomen !
med lite macka och oboy (Y)

Till något annat
imorgon så ska inte jag äta godis på två hela veckor!! :O
lycka till till mig säger jag bara ;)
kommer aldrig lyckas fast jo!

och en tillsak jag har gjort om bloggen äntligen!

hiss elr diss?

Men nu ska jag dra :)

hörs!


matte prov imorgon..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiss!

2011-05-09 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!