Sverige!

idag vaknade jag vid halv 11
och jag skulle bort vid 20 i 11
kul..

så jag flög upp ur sängen och börja göra mig i ordning
när jag var klar sså var klckan 11
och jag skulle på fotbolls match
så jag sa till Åsa att hon kunde komma
och när vi kom dit var kl 11.10
Dom vann vid 5-3 ;)

efter så skjutsa vi hem Åsa och sen åkte jag hem och plugga..
orka inte pluagga hela tiden
så jag Satt vid datan lite och gjorde massa :)

Nu ska jag väl hoppa in i duschen
sen blir det kvällis
och fenomen och hokey!

Hejja SVERIGE!!

Nu måste jag dra
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!