you belong with me!

Tjabbaaaa!

jag skrev ju imorse ;)
men vid 12 träna vi på pjäsen
och vid 14.40 så spela vi upp den! 
och det gick förvårnads värt bra! ! 
hihi :D 

Men sen cykla jag hem! 
och vid 5 åkte jag till skolan
och vid sex släppte vi in
allmänheten (Y) 

oc det gick oxå bra!
bilder kommer nog imorgon! 

Imorrn slutar jag vid 12 (Y) 
nice! 
Och på torsdag och fredag är vi lediga! 

Nästa vecka: 

Mån:Lediga
Tis: baddag! 
Ons: städa och springa 3,5
Tors:laga mat som ska serveras och kolla dragkamp!
Fre: SOMMARLOV!!!!!!! :D:D:D

hihi!! :D

och på sommarlovet ska jag leka med Hampus! 
och massa! 

men nu ska jag gåå :) 

pusshej! 

// Hanna 

 
sött :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!