You Raise Me Up ♥

Igår så kom älskling hit vid halv 5 kanske :)
och vid 6 så åkte vi och möte Adam, Åsa och Rasmus vid pizzan,
när vi kom dit så beställde jag och Åsa en barnpizza tsm hihi ;)

När vi ätit upp så gick vi till konsum
och alla förutom jag och Åsa köpte något :)
Sen gick vi tillbaka till pizzan
för att Adam glömmde sin keps där :P
och efter det gick vi äntligen till Ip!

efter vi har vart där en stund
så gick vi in på en toa och värmde oss
det var ju iskallt!

men vid nio så tände dom brasan :)
efter det åkte jag och Victor hem till mig,
och värmde oss under täcket med en bra film
"dum och dummare"
och coca cola och chips!

efter det somna vi typ hihi :)

och vi vaknade vid halv 11 för Victor hadé ställt
klockan på halv 11
för idag skulle han jobba i nån trädgård med handbollslaget!
hahah stackarn :P

när han hade åkt hem,
så tog jag en springtur (Y)
efter det duscha jag :)

och nu sitter jag och pluggar kemi...
aja jag är iaf duktig!

Och imorrn är det skola -.-
lite kul kanske!

hörs!




brasan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!