I didn't mean to hurt him

Nu var det ett tag sen jag blogga, men jag har haft lite bloggtorka i veckan och jag var tvungen att plugga oxå!
Men Victor sov här, han åkte hem vid 12 :( För han skulle till sin Farmor och äta.
Och när han hade åkt hem då , sprang jag en runda och det kändes ovanliigt bra! det var jätte skönt.
Idag fyller mamma år oxå! så grattis tilll dig!! ♥
Så firade vi henne, och nu ska jag ta och åka  till Julia, och hitta på något :)

Så nu kanske jag skriver mera ikväll, eller ja det är ju kväll haha!
Aja hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!