Plugga på en Lördag!? O_o

Hej!

För typ en timme sen åkte jag hem från min underbara pojkvän.
Vi har haft det jätte mysiigt! När jag kom hem så tog jag fram so böckerna och spanska böckerna..
När skolan börjar har vi tre prov På tisdagen har vi Spanska och på torsdag och fredag har vi so prov ..
Kul! fast ne. Men jag tänkte väl plugga lite idag då. sen senare ska vi upp på kyrkogården och tända ljus :)
Jag har faktiskt inte så mke att skriva, eller jo efter helgen börjar vi i skolan igen :( Deprimerande.Fast vi går bara en vecka sen har vi prao! :D
Tänkte praoa hos ystersyster! på Telia ;)

Men nu ska jag sätta igång med plugget.

Pusssshej alla söta! ♥


Polly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!