1october och stan med Åsa!

Go´dag ;)

Idag har jag vart med Åsa-Linn På stan sen typ halv 12 :)
Hon skulle köpa en present till Filippa..
Vi var sååå flumiiiiga!

Hahah men kom nyss hem :)
Älskar dig gummsan! :*

Aja ikväll ska jag bort och ha mys :)
så vi får se när jag skriver nästa inlägg :)

På stan köpte jag en väska oxå :$

Aja snart ska jag väl äta, sen vet jag inte kolla lite på so:n kanske
Andra världskriget prov på trosdag -.-"

Men nu ska jag dra!

Pusssssshej! ♥


Väskan elr vad man ska säga ;)


Kommentarer
Postat av: åsa-linn

hahahahahhah, älskar dig min flumlisa :* puss!

2011-10-01 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!