Rubriiiiiik

Hejhej!

Idag var det ju tp en vanlig skoldag, fast min syslöjd va inställd :/  så jag fick jätte långt hål ..
Aja jag vart ledig från Svenskan . För jag skulle till Falun :)
Så jag åkte dit och hämta Lisa plutten!! :)

Vid tp halv 6 kom vi hem , och då böt jag om sen åkte jag till koppar och träna :)
Det var skiit flummigt på träningen :P Seeepeee!
Men sen åkte jag hem och då duscha jag sen gjorde jag kvällis och så satt jag mig vid tv´n :)
Jag kollade på sol, bad och oroliga föräldrar ;)
Sen slog jag på datan och kolla runt lite :)
Och nu kollaar jag på Parlamentet :)

Snart ska jag göra mig iordning och välja kläder sen sova :)

Nu ska jag fortsätta kolla och svara på mitt sms jag nyss fick :)
Vi hörs imorgon!

Lätt man saknar sommaren ! kmr några bilder!



















Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

hejhej !

nu är min dagensblogg avslutad klicka dej in på länken här nedan för att se om de vart du !



http://louisesssandberg.blogg.se/2011/september/grattis.html



om inte ?

Anmäl dej till min nya dagensblogg !

(adressen står i inlägget )



kram / Louise ♥



2011-09-16 @ 08:08:37
URL: http://louisesssandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!