Hola!


Har nyss kommit ur duschen, nu känner jag mig fräsch!
Sitter ii sängen och kollar på sex & the city :)
Ska nog snart sova tror jah.
Morgondagen kommer bli super tror jag! :thumbup:
Far först  till Julia och lämnar mina grejer där, ska sova hos henne :)
Sen vid 5 drar vi till Frida och är där ett tag,sen går vi ner till holmen ,super !! :D
Och ska upp på stan en snabbis oxå innan!

Föresten har jag kommit på att  jag ska inte spara till en iphone.. Har liksom en mobil och .. ja.. jag orkar inte berätta allt ;) Ska köpa en onepiece nästa månad och sen ska jag köpa ett linne och en bh jag har kollat på :)
Men nu har jag inget mera att skriva om!
Pusssshej!



Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej, jag ska på möten idag sen får jag se lite :) allt bra med dig annars? kramar

2012-04-30 @ 10:05:59
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!