I’m not gonna need you if i fall, I´m not gonna miss you at all.

Hej på er!
Jag vaknade för en timme sen.. Det var skönt att sova ut lite, men endå negaativt att jag har sovit bort hela dagen.. 
Men idag ska jag iaf vara med Victor! :love:
Sover där tills imorgon och då åker vi till hans F&F och äter påskbord, sen åker vi till mig!
Så helgen spenderas med min älskade älskling! ♥
Så ska väl göra mig i ordning nu och sen packa ner lite grejer :)
Vet inte om det blir så bra bloggning dom kommande dagarna :)
Men ni får ha det så bra!
Säger väl GLAD PÅSK nu  :)


 
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!