Saknar min pojkvän..

Hejsan! 
Tänkte väl berätta lite vart jag har varit :)
Igår vid halv tre åkte jag och bästA Åsa-Linn upp på stan, jätte kul o träffa henne! :) 
Men åkte hem vid 5 och då gjorde jag mig iordning, sen åkte jag till Henni och hade "klassmys" :) 
Vi grillade och pratade och skrattade! :) 
Men vi 10 åkte jag hem och vänta på att Julia skulle höra av sig, och vid halv 11 fick jag ett meddelande att dom var med Axel och cykla runt :) 
Så då packa jag grejer och sen cykla dom oh mötte mig, sen for vi hem till Axel där hans gulliga pappa bjöd på fika! 
Sen gick vi upp på Axels rum och pratade och skratta väldigt mycket!! :) 
Vid halv 4 cyklade jag och Filippa och Julia hem, jag följde med Julia hem och sov där :)
När vi kom hem till Julia pratade vid sen vid 6 tiden nångång somnade vi :) 



Vaknade cirkus 11 för jag hade varit duktig och ställt klockan ;) 
Så vid 12 tiden gick vi upp och åt frukost :) 
Sen cyklade jag hem för jag skulle upp på stan åt mamma :)
Och när jag var på stan passade jag på att köpa en conceler :thumbup: 
Och sen har jag inte gjort så mycket vettigt ;)
Åt tacos för ungefär en halv timme sen, riktigt gott var det!
Nu kanske jag ska plugga lite karta och sen får vi se hur lördagen fortsätter! :)
Pussshej!
outfiten igår :)  ↑

En från gårdagen! ↑ (några stycken saknas)


En från idag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!