Black heart

Okej nu ska jag börja blogga "på riktigt" igen:) 
Ni ska få MINST tre inlägg per dag! Tror ni jag klarar det? 

Idag skulle jag försökt gå upp vid tio! Men såklart lyckas jag icke! :( 
Kom upp ungefär vid halv 12 :thumbdown: måste vända tillbaka mitt dygn efter som skolan börjar om mindre än två veckor ;) 
Aja åt frulle, och sen har jag gjort en sminkvideo till er som ville se hur jag sminkade mig! Fick en fråga för länge sen om jag kunde göra en video och nu har  jag gjort min FÖRSTA video! :thumbup: Den kommer väl ut på bloggen ikväll nångång :) 
Idag ska jag träffa Julia, vet inte vad vi ska hitta på :) Det får vi se.. 
Förresten nästa vecka på Torsdag så ska jag på körlektion, sån man måste gå innan man får börja övningsköra! :D Så snart är jag ute på vägarna så passa er! ;)  
Men nu har jag inget mera att skriva, pusshej! 

Några bilder sen i Lördags ↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!