Få ALDRIG en tjej att falla, om du inte är beredd att ta i mot henne..

 
Skola hela dan, slutade vid halv 4 ungefär (har inte bloggat på grund av att det åskade och då hade jag ej internet) 
Åkte och handlade med mamma, sen nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar runt lite. 
Imorgon är det fredag, sköönt! Hoppas på att hela helgen spenderas med älsklingen! Antagligen inte :( :'( 
Aja sluta klaga... Nu ska jag inte gö så mycket mer! 
Skriver sen när jag har nå roligt att komma med :) 
Pusssssisar! 


Saknar dig som fan! :'(:'( Vill ha dig här igen..
Någon får gärna spola tillbaka tiden när allt var så enkelt..



Kommentarer
Postat av: Frida

Sluta klaga, tänk på mig som inte sett min älskling på flera veckor. han ligger i en SJUKHUSSÄNG i Polen, din är förtillfället i ditt rum!! ;)

Svar: Hihi okay ;)
Hanna

2012-08-31 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!