Svar på frågestunden!

Hur gammal är du? 

Jag är 16 år ;) 

Hur lång är du? 
sist jag mätte mig var jag 169cm :) 

Är du kär och har kille?? 
Som du borde ha sett om du kollar på min blogg så har jag kille ;) Men ja jag är jääääätte kär! :love: 

Vad har du för mobil? 
Eftersom min är sönder har jag lånat en mobil, en HTC sense eller nått ;) 

Vilken skola går du i? 
Jag går i Karlfeldtgymnasie på El-o energi-programet :thumbup: 

Vad ska du göra för tatuering och vart?? :) 
Ska skriva "Never give up" på handleden :) :D 

Choklad eller lakris? :D 
Choklad helt klart! 

Hur känns det att börja gymnasie? 
Det var jätte nervöst och spännande i början, men nu är det som att gå i skolan fast du gör det du själv valt, liksom något som du vill inrikta dig mer på :) 

Hur blev det med din piercing du kanske skulle göra? 
Juste skulle ju gjort en läppiercing, men avbokade för att tänkte om jag skulle vilja ta ut den sen och sen får jag ett fult ärr (typ ett litet hål) i läppen :thumbdown: det skulle jag inte velat ha :( Men om jag blir sugen igen och verkligen bestämmer mig för att jag vill ha kommer jag göra det! :) 

Din favorit serie? 
Ja, min favvo serie är helt klart "Desperate housewives" Älskar den serien!!! :love: Synd barar att den är slut :'( 


Tack för alla frågor! kärlek till er! :love: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!