Godmorgon!

Har fortfarande ångestförr gymnasievalet! Vad ska jag ha för andra handsval!? Klart inte jag vet det.. ! 
Men iaf jag vaknade för cirkus en timme sedan, nu sitter jag i sängen och dunkar musiik :) Tänker på gymnasievalet oxå..  Men idag ska jag ju träffa Filippa ! Roliiigt värre! Sover nog där. 
Ska väl ta och ta på mig kläder och packa lite grejor :) 
Victor är i Kaatrineholm förresten:( Saknar mitt hjärta! 
Men nu ska jag kolla FB en gång oxå! 


Får två bilder, jag och filippa kommer nog ta nnågra flera ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!