I don´t wanna be the broken hearted girl..

Idag har jag varit i skolan, och det har varit trökiga lektioner enbart! På gympan dansade vi shootis eller hur det stavas! Dansade med Axel haha :) Men iaf jag var och prata med SYO:N idag , vill gå EL men jag vet inte vad jag ska  ha för andra handsval .. Men det får lösa sig själv! 
Vid halv fem då kom jag hem, då gjorde vi Tacos! Mums! Efter det gjorde jag inget.. 
Lite senare var jag jätte duktig!! Jag gjorde 50 sittupps, 50 armhävningar,50 upphopp, 1 min 16 sek snabba fötter! Så gick jag ut och sprang 4 kilometer oxå ?? :O Vet inte vad som flög i mig! Men fett skönt var det och vara ute och springa! När jag kom hem då duschade jag och nu sitter jag och kollar runt på datorn :) Snart ska jag gå upp på mitt rum och kolla tv :) Sen blir det nog att sova! Jätte trött, höll på att somna på bussen hem ;) 
Förresten idag är det Fredag 13:de Läskiigt! 
Imorgon ska jag träffa Filippa! Kanske sover där ? Får se! :) 
Men nu ska jag kolla på tv .. 
Pusshej! ♥


MIN snygging får stå för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!