"Im okay" a girl´s biggest lie

Vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg! Idag har jag varit i skolan , var kanska OK . . Sköningar till lärare man har :) 
När jag satt på bussen så åkte den någon läskiig omväg! så jag kom hem vid typ fem :// 
Lite senare kom Alvisen! Och då snackade vi om typ allt möjligt till 8 , då gick vi ut sen in och åt och vid 10 då åkte hon hem.. Då satt jag mig vid datorn och kollade runt. Nu kollar jag på tv men ska gå ner och tvätta bort sminket sen ska jag sova. Imorgon har jag två matcher med U3 dom första för i år! Hoppas på att komma hem med två vinster nu då! 
Båda är i ornäs eller vad det hette ;) 
Sista inlägget för idag! Godnatt på er! ♥


Dör tusen gånger om! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!