Står i skuggan av dig.

Vid 11 åkte jag ju till samlingen och vid 10 över 1 spelade vi första matchen! Mot borlänge och förlust med 10-18 ... 
Men andra matchen mot Ludvika den var helt sjuk!? Vi spelade jätte bra! för dom sög verkligen.. Sen när det var ungefär 7 minnuter kvar , så vrikar Beam foten vår målvakt.. Så då kunde hon inte spela något mera.. :/ Då fick JAG hoppa in i mål?? :O Räddade alla bollar förutom en. Senare så ramlar cecilia ,Som har kramp i vaden.. så när jag gick in i mål hade vi inga avbytare och när cecila gick av då var vi en mindre på plan! Så vi förlorade med 12-15.. :( 
Jag ska spela ute men jag ska träna mig lite i mål så jag blir extramålvakt utifall! ;) 
Haha! Aja sen åkte vi hem så jag var väl hemma runt halv 6 ungefär. Då åt jag sen har jag legat framför tv och dött tills nu :) Nu ska jag nog gå och göra mysigt i min säng och sen ska jag mysa ner mig till Gladiatorerna! :)
Skriver nog mera senare! Ni får ha en trevlig kväll allihopa! pusss! 

Ni får några bilder sen igår! :) 




Och just nu: 

Älska mina pyjamasbyxor! :thumbup: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!