NY header tryck F5 !

Gokväll!
äntligen klar med headern.. inte så speciell men endå!
Nu ska jag gå in på mitt rum och kolla på dh :)
Dagen idag började vid 8 redan.. vid halv tio åkte jag och mamma med alla djur till veterinären för dom skulle få spruta..
När jag kom hem så åkte jag och Filippa upp på stan och med mig hem fick jag en tröja och ett lipbalsam:)
Sen vid halv 2 åkte jag till sjukhuset.. :/ för att kolla upp min hosta som jag har haft i 6 veckor! :O
Dom tror det är astma :thumbdown:
Åkte hem och åt sen cykla jag upp på stan och mötte Alva o Filippa :)
Vi köpte jordgubbar och hade det allmänt trevlig!
Åkte hem och sen har jag inte gjort så mycket mera!
Ni får ha det så bra, så skriver jag imorgon :)

Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: † ELIN CECILIA

fin bild!

2012-06-16 @ 23:42:57
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!