Sommarlov!

Hejhej!
Det var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg med text o bild! :)
Medans jag var borta så har jag haft dragkamp, vart på grönan, bal och klassfest!
Nu är nian över.. gud så sorgligt och lämna min älskade klass.. :(
Ni kommer inte få några bilder sen dragkampen eller grönan eftersom min kamera vart stulen!! Jävla idioter!
Under dragkampen vart 15-20 mobiler stulna plussss min kamerA!
Så ja.. sur..

Men iaf nu har jag äntligen sommarlov!
Idag ska jag upp på stan med mamma, sen får vi se vad dagen bjuder på:)
Ni får ha det så bra!

Bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!