Are i the one and only?



hej!!
Har verkligen inte käännts som trosdag idag!
Har tror att det var måndag hela dan ;) Försov mig gjorde jag oxå -.-"
Men resten av dagen har varit helt OK! :)
Efter skolan åkte jag och Julia upp på stan och tog en fika o kolla på lite kläder!
Hitta en del fina grejer, men köpte inget. Kom hem för en timme sen ungefär, helt genom blöt var jag :thumbdown: 
ikväll blir de tv :) som vanligt!

Imorgon är det äntligen fredag igen!
Helt vanlig skoldag, och sen får vi se vad kvällen bjuder på!
Ni får ha det toppen bra!
Pusssshej!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

sv: Haha jaså inte det?;)



Jo det är okej, lite trött. Precis tränat:)

2012-05-10 @ 19:59:30
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!