Tröötthet!

Hej på er mina fina som läser min blogg!
Idag har jag vart i skolan som vanlig.. Tråkigt
Men jag överlevde!
Har pluggat hela dagen.. Har spanskaprov i morgon :thumbdown:
Snart ska jag hoppa in i duschen och senska jag lägga mig framför tv:n och sova för är dödstrött!!:(


Imorgon på jumpan har vi orientering.. och min kondis är på noll :( Vi ska ha nån orienteringsdag på onsdag :P

Efter skolan imorgon åker jag och Victor upp på stan och köper nya skor till han! :D

Sen följer han med mig hem och sover här :D

Han ska sova här från fredag till lördag och sen från söndag till måndag! Glad chey!

Sen får vi ser hur resten av helgen ser ut :)

Pusssssshej mina fina!!

Den här ska jag köpanär jag får pengar! tycker den är jätte fin! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!