When i´m gone

helllusan!
Har vart i skolan idag, hade matte np gick väl sådära ;)
Hoppas på godkänt iaf :)
Fick reda på biologi nationella klarade det! :D
Idag efter skoln följde Victor, Axel och Åsa-Linn med mig hem, för vi skulle jobba på biologin :)
Dom åkte hem vid 5..
Nu måste jag plugga spanska :( :thumbdown:
Är ledsen idag oxå.. Fan! :(
Kanske sticker till ICA och köper B&J :thumbup: Då blir jag glad :) 
Men nu har jag inget mera vettigt att skriva. 
Pusshej


So baby don't feel no pain
Just smile back
You've got one more chance to do right
you told me that you weren't leavin'
"You lied to me

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Nej då! Det avgörs på söndag! :)

2012-05-02 @ 18:38:00
URL: http://imsara.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! jasså varför då :(? jo min vecka har börjat jätte bra :) kramis

2012-05-02 @ 20:12:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!