Ändring!

Hejsan ni får veta/se vad mitt hemliga uppdrag är på onsdag kväll/eftermiddag! :D 
Och nu är datumet satt! :)

Idag flyttade min syster och hennes pojke till en egen lägenhet. Tomt! Men man vänjer sig väl! 
Men nu ska den tunna väggen mellan hennes rum och mitt rum rivas, och då kommer jag få ett ganska stort rum! :) :thumbup: Kulkul! 
Idag har jag vart iväg och sen har jag haft två lektioner och sen har jag mått dåligt och jag har mått bra ;) Lite blandat! 
Men nu ska jag gö mig i ordning och sen ska jag gå upp och kolla på tv! Och hoppas på att må bra så jag kan gå till skolan :) 

Pusssssshej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!