Mornings

Hellu! Idag försov jag mig.. kulkul! Men jag har jumpa första timmen så satt på mig jumpakläderna och sen fick jag åka! Åt icke frukost.. 
Men när jag kommer fram till skolan får jag höra att idrotten är inställd :( Och eftersom vår engelska och svenska är inställd både idag och imorgon så har jag min nästa lektion vid halv1 :thumbdown: Kunde ha haft värsta sovmorgonen och så hade jag inte behövt stressa.. :( Så nu har jag åkt hem igen och ska väl tillbaka runt 12 nångång, för att ha matte och sedan sluta. 
Och imorgon har vi matte på morgonen till 10 och sen slutar vi? :thumbup: Fast fett ovärt! 
Aja ska sluta klaga! Ska ta lite frukost nu då, sen ska jag nog gå en sväng med vovvarna och sen plugga lite eller göra läxa :) 
Pussshej! 

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!